13 באוק׳ 2009

צפייה ישירה

האינטרנט עמוס במידע, סרטים תוכניות וכדומה, אבל ישנם המון אתרים של סרטים שאפשר לראות ברשת מבלי להוריד למחשב אתרים אלו נקראים אתרי צפייה ישירה.
אתרים של צפייה ישירה התחילו לצוץ לראשונה בחו"ל, הם באו לתת מענה ולהקל על גולשים אשר חיפשו סרטים לצפייה ישירה או שמאסו בהתעסקות עם תוכנות הורדה אשר הורידו להם לרוב סרטים לא נכונים בעלי אותו שם.
צפייה ישירה מאפשרת לגולש לראות את הסרט ברשת מבלי להוריד אותו למחשב בתוכנות הורדה. בנוסף אתרים שכאלה מכילים הרבה ספריות וכך מאפשרים חיפוש נוח יותר.
צפייה ישירה שינויים ושיפורים

בזמנו אתרי צפייה ישירה לא היו נחשבים בעלי תכנים טובים זאת בגלל שרוב הסרטים באתרי צפייה ישירה היו סרטים אשר צולמו לא חוקית בקולנוע ולכן הסאונד היה גרוע מאוד והצילום היה רועד ולא נוח לצפייה,אי לכך לא הרבה נכנסו לאתרים של צפייה ישירה, בנוסף ישנם פורמטים של אתרים לצפייה ישירה שבהם כל אחד שנרשם אליהם יכול להעלות סרט. אבל שיטה שכזו יכולה לגרום לבעיות כאשר אנשים מעלים על דעת עצמם גרסאות של הסרט נוצרת בעיה של ריבוי גרסאות לאותו סרט כאשר לא כולם טובות בכלל, הן מבחינת סאונד והן מבחינת תמונה, ריבוי כזה, של גרסאות לא טובות גורם לגולש לאבד עניין אחרי שניים שלושה ניסיונות כושלים במציאת גרסא באיכות מספקת. חיסרון נוסף הקיים באתרים של צפייה ישירה היא העובדה שהרבה מהפעמים הירידה של הסרט יותר איטית מהצפייה ולכן הרבה אנשים נרתעים מלהשתמש באתרי צפייה ישירה
כיום רוב האתרים שיפרו את הממשק של צפייה ישירה. הם דואגים שיהיו סרטים באיכות תמונה טובה לפעמים אפילו באיכות HD ושהסאונד יהיה טוב ולא מקוטע או חלש.
גם התופעה של מהירות הצפייה מול ההורדה נעלמת לה כמעט בכלל ושיפורים שהכניסו לאתרי צפייה ישירה מאפשרת לרוב לראות חלק לאורך כל הסרט ללא הפרעות.
עם התקדמות הטכנולוגיה ושיפור האיכות של אתרי צפייה ישירה, התחילו לצוץ אתרים כאלה בכל מקום ברשת, יש אלפי אתרים גם בארץ וגם בחו"ל אשר מפעילים ממשקים של צפייה ישירה חלקם טובים יותר מאחרים ומכילים יותר אפשרויות באיכויות טובות יותר
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה